Az Aston Martin tavaly a hetedik helyen zárta a konstruktőri világbajnokságot, idén azonban fantasztikusan teljesít a csapat, hiszen Fernando Alonso Bahreinben, Szaúd-Arábiában, Ausztráliában és Miamiban is felállhatott a dobogóra, így a brit istálló jelenleg a Red Bull mögött a második helyet foglalja el a konstruktőri versenyben. Mike Krack csapatfőnök szerint fontos, hogy ne szálljanak el a szezon eleji sikerektől, hiszen rendkívül komoly ellenfelekkel állnak szemben, annak ellenére, hogy a Ferrari és a Mercedes sincs jelenleg csúcsformában. A luxemburgi szakember azonban hozzátette, hogy továbbra is elkötelezettek a saját projektjük mellett és nem figyelik, hogy más csapatok, milyen fejlesztésekkel készülnek.
Nem figyelünk arra túlzottan, hogy a riválisokkal mi a helyzet, vagy mit csinálnak. Tesszük a dolgunkat továbbra is, megvan a saját tervünk, és ez nem fog változni attól, hogy valamelyik csapat fejlesztési csomagot visz a következő versenyre. A tervünk nem változhat, mert különben folyton észszerűség nélkül cselekednénk.
Fontos, hogy meghatározzunk egy ütemtervet, amit aztán végig követünk, de nyilván aztán reagálni kell attól függően, hogyan halad a fejlődés.
Azonban nem szabad elragadtatni magunkat attól, amit a többiek csinálnak. Elég keményen dolgozunk a fejlesztéseken mi is, és egészen biztosak vagyunk abban, hogy a következő versenyeken nem lesz túl nagy a különbség a riválisokkal szemben. Azonban továbbra is
két lábbal kell a földön járnunk, az F1-ben soha nem lehet egyértelműnek tekinteni a dobogót"
– mondta a szakember.
A Mercedes és a Ferrari is gyengén is kezdte az idei szezont, mindkét csapat egy-egy dobogós helyezést ért el eddig. Utóbbinál komoly problémát jelent idén a megbízhatóság és a tempó is hiányzik az autóból, ám az olaszok új fejlesztési csomagja Imolában érkezik meg, és abban reménykednek, hogy azzal már jó irányba tudnak előrelépni. Krack úgy érzi, hogy a csalódást keltő eredmények ellenére a Ferrariban rejlő potenciál már a szezon kezdete óta megvan.
"Azt sem szabad elfelejtenünk, hogy az első futamtól kezdve mindig gyorsak voltak, csak folyamatosan problémákkal küzdöttek" – fogalmazott Krack.