2026-ban új motorformulát vezet be a sorozat, ugyan a V6-os erőforrások megmaradnak, vagyis továbbra is turbófeltöltésűek esznek, de az elektronizáció sokkal nagyobb szerepet kap majd.
Az F1 első embere, Stefano Domenicali ennek kapcsán leszögezte, nem kell attól tartani, hogy az F1-es autók a Forma–E versenygépeihez hasonlóvá válnának. A száguldó cirkusz vezére azt ígérte, az új szabályokkal nemcsak technikai szempontokra fognak figyelni, hanem megpróbálnak eleget tenni a rajongók kívánságának, vagyis arra törekednek majd, hogy a motorok hangosabbak legyenek a jelenlegieknél.
"Nem, egyértelműen, nem. Nekünk más hangzásra van szükségünk. Ez zene a füleimnek. Igaz, hogy voltak korábban 12 hengeres erőforrásaink, de az más frekvenciát jelentette, nagyon hangos volt. Aztán tíz, nyolc, majd hat henger lett. Ennél lejjebb nem fogunk menni. Egyszerűen más a helyzet. Természetesen muszáj hibridnek lennünk, és a jövőben is hibridek leszünk. De
a szándékunk az, hogy az új szabályozással a motor zaj hangosabb legyen, ez érzelmi szempont. Tényleg ezt szeretnék hallani a rajongóink, és kötelességünk eleget tenni ennek"
– fogalmazott Domenicali az osztrák 3AW rádiónak.