A Williams amerikai pilótája karrierje során először jutott a Q3-ba a szombati időmérőn, majd ezt követően kétszer is összetörte az autóját. Második alkalommal a 72 körös vasárnapi futamon, amikor a 15. körben ráhajtott a 8-as kanyar kanyarcsúcspontján lévő rázókőre, kisodródott és a falnak ütközött. Sargeant már a rádión is jelezte, hogy a jobb első kerekénél valami meghibásodott, ezt pedig megerősítette a Williams csapatfőnöke, James Vowles.
"A 8-as kanyar kanyarcsúcspontjánál van egy magasított rázókő, amin többször is áthajtott. Már pénteken is volt erre példa, de a versenyen is legalább háromszor-négyszer használta azt.
Ezen a rázókövön annyira odaverte az autó padlólemezét, hogy elszállt a hidraulikus nyomás az autóban, azzal együtt a szervó is.
Erre egy ezredmásodperce sem volt reagálni, nekünk pedig meg kell értenünk, hogyan fordulhatott elő ilyesmi" - árulta el a csapatfőnök, aki szerint a 15. körre már egyébként is tönkrement Sargeant versenye, aki csapattársához hasonlóan nem állt ki kereket cserélni az első zápor alatt.
Ha figyelembe vesszük azt, mi történt szombaton, jó lett volna, ha én is közepes gumikat kapok, hogy visszanyerjem az önbizalmamat az esőben.
Nagyon trükkös volt ez a 15 kör, és végig arra gondoltam, hogy össze ne törjem megint az autót" - írta meg a motorsport.com, mit mondott Sargeant, aki folyton a szombati időmérős balesetére gondolt, miközben a lágy keverékeken kellett vezetnie a vasárnapi futamon.