A fiatal brit versenyző Hamiltonnal együtt a dobogóért harcolt, amikor Esteban Ocon leállása után beküldték a virtuális biztonsági autót. Ezt kihasználva a brit páros gyorsan kiment közepes gumikért, hogy az utolsó körökben legyen esélyük utolérni az élen száguldó Carlos Sainzot és Lando Norrist. Ez azonban nem sikerült egyiküknek sem, mi több a Russell az utolsó körben a 10-es kanyar bejáratánál rontott, és a gumifalba csapódott. Ezzel oda lett a dobogója (Hamilton viszont jól járt, hiszen így ő lett a harmadik), és érhetően roppant csalódott volt a futam után.
"Mindannyian milliméterre pontosak akarunk lenni a pályán, és ebben a helyzetben nagyon-nagyon könnyű hibázni.
Bármelyikünk járhatott volna ugyanúgy, mint George, aki egész hétvégén fenomenálisan vezetett, úgyhogy különösen nagy balszerencse, hogy éppen az utolsó körben járt pórul.
De tudom, hogy talpra fog állni. Folyamatosan fejlődik, egyre erősebb és gyorsabb lesz, és, ha van bármi, amiben segíteni tudok neki a következő években, számíthat rám" - biztatta csapattársát a hétszeres világbajnok, Lewis Hamilton, aki a tavalyi futamon a 7-es kanyarban törte össze az autóját.
"Szuper, hogy Lewis dobogóra állhatott, csodálatosan versenyzett, végig kitartott a türelme.
Nagyon sajnáljuk viszont George-ot, mert keményen megdolgozott a dobogóért,
és nagyon jól mutatott volna egy harmadik és egy negyedik hely. Így viszont csökkent az előnyünk a Ferrarival szemben" - dicsért és kesergett két mondatban Toto Wolff, a Mercedes csapatvezetője.