Térdműtéte miatt az utóbbi két futamot kénytelen volt kihagyni Wolff, ráadásul Szuzukában és Katarban is egymással viaskodtak a Mercedes pilótái.
Utóbbi versenyen Hamilton már az első körben kiesett, miután óriási hibát elkövetve próbálta megelőzni Russellt az első kanyarban.
A német istáló főnöke otthonról követte az eseményeket, majd meglepően reagált a helyzetre, hiszen Hamilton először Russellt hibáztatta és csak később ismerte el a felelősségét és kért bocsánatot a fiatalabb brittől.
Biztató volt látni, ahogyan a versenyzők és a csapat reagált. Lewis és George is tudja, hogy a csapat az első, és sosem állna szándékukban veszélyeztetni ezt. Biztosra veszem, hogy mindannyian tanulni fogunk ebből az esetből" -
mondta Wolff, aki szidalmazás helyett inkább dicsérte a pilótáit.
A következő futamra, az Amerikai Nagydíjra új padlólemezzel készül a Mercedes, bízva abban, hogy idei utolsó komoly fejlesztésük előremutató lesz a jövőt illetően.
"Egy módosított padlólemezzel érkezünk, ami az utolsó jelentős fejlesztésünk lesz idén. Remélhetőleg hozni fog egy kis időnyereséget, de sokkal fontosabb, hogy ez egy mérföldkövet jelent a W15-ös fejlesztése szempontjából. A konstruktőri második helyért folyó küzdelem az utóbbi versenyeken intenzívebbé vált.
Továbbra is leszegett fejjel megyünk, nyomjuk tovább, és a célunk, hogy a lehető legtöbb pontot gyűjtsük, és növeljük az előnyünket" -
írta meg az m4sport.com, mit mondott az austini futam előtt a Mercedes csapatfőnöke.