Visszatérésre készül a világ egyik legnagyobb autógyártója, a Toyota, amely 2002 és 2009 között szerepelt a Forma-1-ben. Most azonban egy együttműködés keretein belül akár már 2025-ben ott lehet a rajtrácson.
A RacingNews365 értesülései szerint az F1-től 2009-ben távozó Toyota felkereste a Haast, hogy egy esetleges együttműködésről tárgyaljanak, amelynek keretén belül a japán gyártófokozatosan térne vissza a száguldó cikuszba. A felek közti együttműködés kezdetben szponzori jellegű lenne, amihez hasonlót már az Alfa Romeo és a Sauber esetében is láthattunk.
A névadó szponzori szerepvállalás viszont csak a kezdet. A Formula.hu értesülései szerint az együttműködés első lépését technológiai kooperáció is követheti, majd akár a teljes átvétel is létrejöhet.
Az amerikai istállónál jelenleg az olasz Dallara gyártja az alkatrészeket, de a hírek szerint ezt a Toyota átveheti, – részben, vagy teljesen talán már a 2026-os szabályváltozások előtt – a munkálatok pedig a Toyota Gazoo Racing kölni főhadiszállásán fognak zajlani, amit épp az F1-es projekt miatt építettek korábban.
Bár még ha az autóépítés átvétele meg is valósul az új szabályrendszer bevezetésének idejére, az nem valószínű, hogy az erőforrások terén lesz változás, ugyanis a japán gyártó nem tervezi, hogy a közeljövőben motorokat szállítson, ráadásul a Haas szerződése 2028-ig van érvényben a Ferrarival, így az új motorok is Maranellóból érkeznek majd.