Vágólapra másolva!
A Budapest Sportaréna maximum 12 500 fős befogadóképességű, de atlétikai verseny rendezése esetén csupán 7000 néző számára van hely a lelátókon. A jövő évi, március 5-7-i közötti 10. fedett pályás világbajnokságon biztosra vehetően mindennap telt ház lesz a BS-ben, ám a nagyközönség számára mindössze napi 3300 jegy, illetve bérlet kerül értékesítésre.

Játék

Mutasd meg, mit tudsz! Legyen a tiéd a legjobb csapat!

Id. Mátraházi Imre, a szervező bizottság tanácsadója, Gál László technikai igazgató és Szalay Péter ügyvezető elnök felmérést készített azzal kapcsolatban, hogy a vébén hány jegyet, illetve bérletet lehet értékesíteni. Figyelembe véve a korábbi hasonló versenyek adatait és az eddigi házigazdák tapasztalatait, arra a következtetésre jutottak, hogy a hatalmas létesítmény nézőterén a legjobb esetben is csak 3300 fizető néző foglalhat helyet. Legkevesebb 600 férőhelyet a televíziósok, rádiósok és újságírók foglalnak majd el, hozzávetőleg ugyanennyit a Nemzetközi Atlétikai Szövetség (IAAF) vezetői, a nemzetközi szövetséggel együttműködő partnercégek, az IAAF meghívottai, és legalább 2-300 magyar díszvendéget is le kell ültetni. Mint ahogyan a szereplésüket már befejezett atlétákat is.

Működik a BS, csak kicsik az öltözők/itthon/20030311azoltozoket.htmlNem lesz könnyű sportolni a Budapest Arénában/sport/20030219nemlesz.html

A rendezés előkészületeit ellenőrizendő, május első felében érkezik Budapestre az amerikai Robert Hersh és a portugál Jorge Salcedo, a vb két technikai delegátusa, az IAAF kipróbált szakemberei. Hersh és Salcedo fogadópartnereként ifj. Mátraházi Imre verseny-, illetve Gál László technikai igazgató készül a májusi vizitre, ahol közös céljuk, hogy az IAAF a versenyzők szempontjából ideális időrendet fogadjon el. Szakberkekben tudott: az IAAF hosszabb ideje tanulmányozza a négynapos menetrend bevezetésének lehetőségét, az idei birminghami vb azonban a hírek szerint arról győzte meg a szakembereket, hogy 72 óra bőségesen elegendő a sikeres lebonyolításhoz.

A vb szervezőbizottsága ugyancsak májusban szeretne tárgyalóasztalhoz ülni a Dentsu/AMS illetékeseivel, Stephan Brubacherrel, Annette Engelhardttal, illetve az IAAF-et képviselő Sue Richardsonnal. A magyar házigazdák nem titkolt célja az, hogy a Dentsu és annak az atlétikai marketinggel foglalkozó vállalata, az AMS nagyobb "játékteret" engedjen a magyaroknak, az eddiginél több szponzori kategória felszabadítását, hogy a vb marketing csapata biztosítani tudja a tervezett 213 millió forintos marketingbevételt.

Mindent egy helyen az Eb-ről