Veres Zoltán 1982-ben kezdte repülős pályafutását, 1986-ban repülőmérnöki diplomát szerzett a Nyíregyházi Főiskolán. Több mint nyolcvanféle repülőgép-típust repült, vitorlázó gépektől Boeing utasszállítóig. Oktató- és berepülő pilóta. Dolgozott pilóta-oktatóként, mezőgazdasági pilótaként, légitaxizott Kanadában, ahol megszerezte a hidroplánra szóló jogosítvány, az Egyesült Államokban pedig a legmagasabb szintű, légitársasági-pilóta jogosítvány. A repülés területén igazságügyi szakértő. A magyar és az amerikai légügyi hivataltól olyan különleges műrepülő jogosítást kapott, aminek nincs alsó magassági korlátja. Repülőnapokon, egyéb eseményeken gyakran láthatjuk hagyományos légi-bemutatóján kívül más extrém helyzetekben: kötelékezett már Boeing utasszállító géppel és Míg-29-es vadászgéppel is. A motoros és autós gyorsulási versenyek kedvelt vendége. Egyik kedvenc show-eleme, mikor egy három méter magasan kifeszített szalagot háton repülve vág el légcsavarral, két alkalommal pedig átrepült a Lánchíd alatt.
Jelenlegi gépe az Extra-300S, mely füst-, fény- és hangeffektekre, továbbá élő webkamerás közvetítésekre is alkalmas, kimagasló súly-lóerő viszonya pedig újabb lehetőségeket nyit meg pilótája számára. A gép üres súlya 640 kg, motorja 300 LE-s, végsebessége 420 km/óra, megengedett terhelési többese 10G. Ezzel a géppel állított fel orsó rekordot, hetvenszer fordult meg tengelye körül.