A kedden közzétett jelentést ismertetve a NOB televíziós és marketingterületért felelős igazgatója, Timo Lumme elmondta, hogy közel ötmilliárd ember követheti nyomon a dél-koreai havas-jeges versenyeket a tévéadások jóvoltából, és eddig - szavai szerint - "minden harmadik ember látott valamit a játékokból".
Különösen nagy érdeklődés övezi az olimpia eseményeit az Egyesült Államokban, ahová az NBC közvetít, Európában pedig a német ARD és ZDF olimpiai adásai vonzzák a legtöbb embert a képernyő elé.
A világhálón a legtöbb Google-keresés az angolos átírású "Pyeongchang" kifejezésre érkezett eddig, a statisztika szerint az Egyesült Államok után Indiában kattintanak rá a legtöbben a téli olimpia városára.
Lumme beszámolója szerint a téli játékok televíziós közönsége "kicsit fiatalabb" a nyári olimpiáéhoz képest. A phjongcshangi tv-adások nézőinek mintegy 51 százaléka nő.