Azok a fiókok, amik állandó negatív viselkedés jeleit mutatják, első lépésként egyre gyakrabban fognak csevegési korlátozást kapni mint büntetést. Amíg ez aktív, a büntetett játékos nem tud csevegni játék közben. Ezek a korlátozások általában bizonyos napig vagy napokig tartanak.
Nem számít. A csoportcsevegésre is ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint a szövetséges/összes/hősválasztási/meccs utáni csevegésre, így ha egy barátotok túl sokat AFK-ol, nem érdemes ott sem elküldeni melegebb éghajlatra.
Ez sem igaz. Senki sem kap kitiltást amiatt, hogy nem használja a játékon belüli csevegést. Sőt, a legtöbb játék során nagyon kevés csevegés történik. Ha úgy érzed, hogy kommunikálni kell a csapatoddal, használd a pingeket. Ezekkel amúgy is gyorsabban lehet megosztani a fontos információkat, mintha begépelnénk őket.
Nem, a többi játékos nem értesül a rád vonatkozó csevegéskorlátozásról. Ha ezt nem említed meg a játék előtti vagy utáni csevegésben, és ügyesen használod az Intelligens pingeket, valószínűleg senkinek sem fog feltűnni, hogy a csevegésedet korlátozták.
A korlátozott csevegés néhány órával a kifogásolható viselkedést követően válik aktívvá a fiókodban. Ha ez megtörténik, a League of Legends játékba történő bejelentkezéskor egy felugró üzenet értesít erről. Az üzenet arról is tájékoztat, hogy mennyi idő van hátra a csevegést érintő korlátozás megszűnéséig. A büntetési értesítődön is megtalálhatod a csevegést érintő korlátozásaidat.
A versenyjátéknak ugyanúgy díjaznia kell a sportszerűséget, mint a jó teljesítményt. Éppen ezért a csevegési korlátozással büntetett legnegatívabb játékosok nem kapják meg a szezonvégi rangsorolt jutalmakat, például a töltőképernyőn megjelenő kereteket vagy a Diadalmas hőskinézetet.