A Valencia a minap bejelentette, hogy a következő idényben újfajta mezben lép pályára a csapat.
Elsősorban a szerelés színvilága fog megváltozni, a fekete szín ugyanis sokkal kisebb arányban jelenik majd meg a mezen, helyette a fehér és a narancssárga lesz túlsúlyban, ráadásul a szerelés anyaga is sokkal jobb minőségű lesz. A legfontosabb változás azonban kétségtelenül az, hogy egyelőre úgy tűnik: egyetlen cég neve sem fog szerepelni a mezen, vagyis a klub fő szponzora, a Metrored kiszáll a gárda támogatásából.
A vezetőség állítólag több más vállalattal is tárgyal, de még nem tudni, hogy ki lesz a Valencia mezszponzora a következő idényben, márpedig a klub költségvetése korántsem áll olyan jól, mint mondjuk a Real Madridé vagy a Barcelonáé. A legutóbbi sikereke mellett persze nehéz elképzelni, hogy az egyesület nem talált megfelelő támogatót, de a helyzet mindenképpen aggasztó lehet a szurkolók számára.
Már csak azért is, mert az elmúlt években a drukkereknek ahhoz kellett hozzászokniuk, hogy a csapat a nyáron rendre eladta legjobb játékosait. Tavalyelőtt Claudio López, tavaly pedig Gaizka Mendieta volt a nagy veszteség a holtszezonban, és könnyen lehet, hogy az idén ez Roberto Ayala lesz.
Az argentin középhátvéd remekül futballozik ebben a szezonban is, nem csoda, hogy nagy az érdeklődés iránta külföldről, a hírek szerint a Manchester United is bejelentkezett érte, és akár 23 millió fontot sem sajnálna hátvédért. A pletykák már jó ideje tartják magukat, de Ayala saját bevallása szerint nem foglalkozik velük, sőt, legszívesebben meghosszabbítaná a szerződését a Valenciánál. Persze ha a klub anyagi helyzete romlik, akkor nem biztos, hogy maradni fog.
Korábban:
Fórum: