Az MTVA sajtóosztályának hétfői tájékoztatása szerint a mérkőzést 652 ezren nézték végig, ami 16,3 százalékos közönségarányt hozott az M4 Sportnak. Ezzel a közszolgálati média tematikus csatornája főműsoridőben a teljes televíziós piacon az első helyen végzett vasárnap akár a teljes lakosságot, akár a kereskedelmileg kiemelten fontos, 18-49 éves korosztályt figyelve. A hajrában már több mint egymillióan figyelték az Európa-bajnoki selejtezőt. A lefújás utáni reakciókra szintén kiemelkedően sokan, 564 ezren voltak végig kíváncsiak.
Nemcsak a televízióban, hanem az interneten is kiemelt figyelemmel kísérték az összecsapást: összesen 111 627-en kattintottak az m4sport.hu és a mediaklikk.hu élő közvetítésére számítógépükön, telefonjukon vagy táblagépükön.
A beszámoló alapján a vasárnapi volt az M4 Sport idei eddigi legjobb napja, a teljes napon 5,6 százalékos, főműsoridőben pedig 10,6 százalékos közönségarányt ért el a teljes népesség körében.
A Magyarország–Horvátország Európa-bajnoki selejtező mérkőzés volt idén eddig a legnézettebb sportesemény.
A magyar válogatott június 8-án, Azerbajdzsánban játssza következő Eb-selejtezőjét. A sportcsatornán addig a többi között a Bajnokok Ligája negyeddöntőit – így a Manchester United-Barcelona találkozót április 10-én –, illetve az OTP Bank Liga és a Magyar Kupa küzdelmeit követhetik a nézők – utóbbi két sorozatban megmérkőzik egymással az élvonalban listavezető Ferencváros és a címvédő MOL Vidi FC.