Lautaro Martinez of FC Internazionale looks dejected during the Serie A match between ACF Fiorentina and FC Internazionale at Stadio Artemio Franchi, Florence, Italy on 5 February 2021. (Photo by Giuseppe Maffia/NurPhoto) (Photo by Giuseppe Maffia / NurPhoto / NurPhoto via AFP)
Vágólapra másolva!
Idén nyáron véget ér az olasz FC Internazionale és a Pirelli gumigyártó közel három évtizedes mezszponzori együttműködése, de a milánói csapatnál máris kopogtatnak az új jelentkezők.
Ezek egyike a felnőtt tartalmakat kínáló népszerű oldal, a Stripchat, amelyik több mint jó ajánlatot tett le az Inter vezetői elé. A Sport1.de német lap információi szerint havonta 240 millió látogatót regisztráló oldal tulajdonosai 23 millió eurót fizetnének, hogy a nevük ott lehessen a kék-fekete mezeken.
Számos átfedés van a két cég rajongó tábora között – mondta Max Bennett, a Stripchat vezérigazgatója. – Számunkra fantasztikus lehetőség lenne, ha kapcsolatba kerülhetnénk a világ egyik legértékesebb sportmárkájával, amivel növelni tudnánk a márkánk iránti érdeklődést.
A világ egyik vezető gumiabroncs-gyártója, a milánói székhelyű Pirelli március elején jelentette be, hogy 27 év után megszünteti mezszponzori együttműködését az Interrel, azonban más formában továbbra is a klub mellett marad.
Kérdés, hogy a 18-szoros bajnok, hétszeres Olasz Kupa-győztes és háromszoros BEK/BL-győztes (legutóbb 2010-ben nyerték meg a sorozatot) mezén mennyire mutatna jól egy ilyen hirdetés.
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!