Lautaro Martinez of FC Internazionale looks dejected during the Serie A match between ACF Fiorentina and FC Internazionale at Stadio Artemio Franchi, Florence, Italy on 5 February 2021. (Photo by Giuseppe Maffia/NurPhoto) (Photo by Giuseppe Maffia / NurPhoto / NurPhoto via AFP)
Vágólapra másolva!
Idén nyáron véget ér az olasz FC Internazionale és a Pirelli gumigyártó közel három évtizedes mezszponzori együttműködése, de a milánói csapatnál máris kopogtatnak az új jelentkezők.
Ezek egyike a felnőtt tartalmakat kínáló népszerű oldal, a Stripchat, amelyik több mint jó ajánlatot tett le az Inter vezetői elé. A Sport1.de német lap információi szerint havonta 240 millió látogatót regisztráló oldal tulajdonosai 23 millió eurót fizetnének, hogy a nevük ott lehessen a kék-fekete mezeken.
Számos átfedés van a két cég rajongó tábora között – mondta Max Bennett, a Stripchat vezérigazgatója. – Számunkra fantasztikus lehetőség lenne, ha kapcsolatba kerülhetnénk a világ egyik legértékesebb sportmárkájával, amivel növelni tudnánk a márkánk iránti érdeklődést.
A világ egyik vezető gumiabroncs-gyártója, a milánói székhelyű Pirelli március elején jelentette be, hogy 27 év után megszünteti mezszponzori együttműködését az Interrel, azonban más formában továbbra is a klub mellett marad.
Kérdés, hogy a 18-szoros bajnok, hétszeres Olasz Kupa-győztes és háromszoros BEK/BL-győztes (legutóbb 2010-ben nyerték meg a sorozatot) mezén mennyire mutatna jól egy ilyen hirdetés.
A harmadik Európa-bajnokság elődöntőjében 1968-ban Olaszország és a Szovjetunió 120 perc alatt 0-0-ra végzett, a 11-es párbajt még nem alkalmazták tétmeccsen, így az akkori szabályok értelmében a továbbjutásról pénzfeldobás döntött. Érdekes, hogy erre az eseményre szinte minden ott lévő másképp emlékezett utólag, és mivel közülük már senki nem él soha nem fogjuk megtudni az igazságot, csak azt, hogy Olaszország szerepelhetett a fináléban, ahol megismételt mérkőzésen győzte le Jugoszláviát.