Vágólapra másolva!
A Lamborghini hosszú távú stratégiai megállapodást kötött a Macron sportszergyártóval, amely többek között a magyar bajnok Ferencváros mezszponzora is.

Júniusban vált hivatalossá, hogy a Ferencváros új mezszponzorra vált, amelynek értelmében az olasz Macron ruházatát viselik a futballisták a 2024/25-ös idénytől. A zöld-fehér klub új csapatruházata teljesen egyedi lett a Ferencváros történelme, hagyományai és szimbólumai által inspirált grafikai elemeknek köszönhetően, amelyek úgy lettek megalkotva, hogy a játékosok és a szurkolók által egyaránt érzett identitás és összetartozás érzését kifejezzék. Az új kollekció a Macrontól megszokott minőséggel, technológiával, dizájnnal és a részletekre való odafigyeléssel büszkélkedhet. A Fradi már a felkészülési mérkőzésein is az új szponzor által készített mezekben lépett pályára, így többek között a West Ham United elleni bravúros döntetlen alkalmával is ebben feszítettek Owosuék.

Fradi, ferencváros
Az olasz sportszergyártó szenzációs mezeket készített a Fradinak az új idényre
Fotó: fradi.hu

A Lamborgini is a Fradi mezszponzorára váltott

A Macron most újabb komoly csapattal kötött megállapodást, ugyanis a WEC Hypercar-kategóriában bemutatkozó Lamborghini szponzora lesz a következő három évben, A bejelentés szerint többek között a Super Trofeo-versenysorozatban érdekelt Lamborghini Squadra Corse, a hosszútávú autós gyorsasági világbajnokság (WEC) hiperautókra vonatkozó kategóriájában, valamint az Egyesült Államokban és Kanadában működő IMSA Sportscar bajnokságban részt vevő Lamborghini Iron Lynx csapatát csúcstechnológiás és kényelmes ruházattal látja el a Macron, amely teljes egészében megtestesíti az ikonikus olasz autómárka sportos identitását, emellett a megszokott minőséggel, technológiával, dizájnnal és a részletekre való odafigyeléssel biztosítja a magas minőséget a tűzálló overalloknál.

"Örömmel jelentjük be a közös partnerséget egy olyan márkával, amely az olasz kiválóságot képviseli a világban” – mondta Gianluca Pavanello, a Macron vezérigazgatója. 

Mindkét cég gyökerei ugyanarról a területről, az Emilia Romagna tartományból származnak. A teljesítmény és a minőség jellemzi a kultúránkat, osztozunk tehát ezen értékekben, amikben a szenvedély és a kemény munka vezérel bennünket. Ez a ruházati termékcsalád tökéletesen szimbolizálja a közös értékeinket"

 – mondta Gianluca Pavanello, a Macron vezérigazgatója.

"Számunkra ez a partnerség egyfajta tisztelgés a sport világa előtt. A cél az, hogy egy kiváló csapatmunka gyümölcsét hozzuk létre a két cég között, és osztozzunk a jövőbeni sikerekben, mivel biztosak vagyunk abban, hogy ez az együttműködés eredményes lesz" - fogalmazott Stephan Winkelmann, az Automobili Lamborghini elnöke és vezérigazgatója.

6 Hours Of IMOLA 2024
A WEC-ben szereplő Lamborghini új mezszponzorra váltott
Fotó: NurPhoto via AFP

Az 1963-ban, a Bologna melletti Sant’Agata Bolognesében megalapított Automobili Lamborghini az egyik legikonikusabb márka a luxus sportautó-gyártásban. A Lamborghini többek között olyan legendás modellekkel büszkélkedhet, mint a Miura, a Reventón, a Countach, vagy az Aventador. Az olasz autógyártó jelenlegi kínálatban három fő modell található: a Huracán, az Urus (a világ első szuper SUV-ja) és a Revuelto. A Lamborghini tavaly összesen 10 112 autóval látta el a piacot világszerte, ami az ezt megelőző évben számolt 9233 járműhöz képest 10 százalékos növekedést jelentett. Ráadásul ez abszolút csúcsnak mondható, ugyanis ez volt az első alkalom, amikor a Lamborghini eladásai hat számjegyben voltak mérhetők.

A Macron az elmúlt években komoly szereplővé vált a sportruházat gyártásban, amit jól mutat, hogy több mint 30 országban van jelen, és több mint 90 profi futballklubot, valamint szövetséget öltöztet. 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!