Vasárnap is dobogóra állhatott Michelisz Norbert a Nürburgringen rendezett német TCR-hétvége második futamán, miután szombaton a pole pozícióból indulva elsőként intette le a kockás zászló.
A szabályok szerint Michelisz az 5. rajtkockából vághatott neki a vasárnapi, szintén 30 perces futamnak. A Nürburgringen mutatott szombati versenytempója ígéretes volt, hiszen tiszta pályán néhány kör alatt 3 másodperces előnyt autózott ki, azonban a második futam a rajthely és a forgalom miatt is nehezebb feladatnak ígérkezett, már csak azért is, mert a mezőny nagy részét Micheliszével megegyező Hyundai i30-asok és hasonlóan versenyképes Honda Civicek alkotják.
Michelisz jól kapta el a rajtot, ami a szombatival ellentétben tisztán sikerült, az első kanyarból kifelé megőrizte a rajtpozícióját, viszont a forgalomban gyorsan megnőtt a hátránya, az első kör végén már 3,9 másodperces lemaradásba került az éllovas Antti Burival szemben.
Az élmezőnyben kizárólag a Hyundai autói haladtak, Michelisz be is ragadt a 4. helyezett Andreas Bäckman mögé,
aki a TCR Europe-ban edződött, így rutinos versenyzőnek számít.A félórás verseny első 5 perce során stabilizálódott a helyzet, Michelisz hátránya is beállt 4 másodpercre, igazi támadási helyzetet nem tudott kialakítani, hiába igyekezett mindössze 0,3 másodperccel ellenfele mögött. A következő percek során Michelisz fokozta a nyomást, a sikánban be is vágott Bäckman mellé, de levágta a kanyart, ezért vissza kellett adnia a pozíciót.
Az igyekezete érthető volt, mert ellenfele egyre lassult, és nőni kezdett a hátrányuk az élmezőnyhöz képest, de a kifékezési kísérlet sem segített, 9 perccel a rajt után már 5,6 másodpercre növekedett a magyar versenyző lemaradása, és már a dobogós helyek is egyre messzebb kerültek. Ami viszont elsőre nem sikerült, összejött másodjára, a következő körben Michelisz tisztán kifékezte Bäckmant és átvette a 4. helyet. Ezzel párhuzamosan Bäckmant meg is büntették korai rajt miatt, de a magyar versenyzőnek ez már nem segített.
Michelisz 5,9 másodperces hátránnyal kezdett a 4. helyen, de gyorsan faragni kezdett a lemaradásából,
másfél kör alatt 5,3-ra mérsékelte a különbséget, és célba vette a dobogós helyeket. Néhány perccel később Micheliszre rámosolygott a szerencse is, Nico Gruber műszaki hiba miatt feladta a versenyt, így a magyar pilóta előrelépett a 3. helyre, miközben a magyar pilóta 4,9 másodpercre jött fel, 3,2-re volt a 2. helyezett Harald Proczyk mögött.
A következő percek során Michelisz érdemben nem tudta csökkenteni a hátrányát, de ismét nyert egy pozíciót, miután az éllovas Buri is büntetést kapott, mert kiugrott a rajtnál. Ezzel Michelisz ölébe hullott a 2. hely, a 3,4 másodperces hátránya viszont már 11 perccel a leintés előtt azt sugallta, hogy újabb probléma nélkül a győzelem ezúttal nem elérhető a számára.
Ezt az utolsó 10 perc eseményei is megerősítették, Michelisz nem tudott érdemben közelebb kerülni a versenyt megnyerő Proczykhoz, de így is behozta az autóját a 2. helyen, ami a szombati győzelem után újabb szép eredmény a világkupa-szezon kezdete előtti bemelegítésnek is felfogható németországi hétvégén. A 3. helyezett nagy csatában a Hondával versenyző Dominic Fugel lett.