Furcsa volt olyan sokat kihagyni, egyesek mondták is, hogy ne lepődjek meg, hogy ha ez a pályán is meglátszik, de szerencsére nem volt rám hatással, hogy tíz hónapig nem tudtunk versenyezni. Egy technikai probléma megnehezítette ugyan a hétvégénk elejét, de utána egész jól sikerült a szlovákiai pár nap
– mondta mosolyogva a bajnok autóversenyző.
Egy motorhiba miatt ugyanis Magyar János nem tudott elindulni az időmérőn, így a rajtrács utolsó pozíciójából várhatta a piros lámpák kialvását. A rajt után a célegyenes végéig 11 autót utasított maga mögé, amit az első körben további két pilóta követett. Végül másodikként intette le a kockás zászló. Azonban a lendületét megtörte a koronavírus-járvány. Szeptember első hétvégéjén Csehországban folytatódott volna a szezon, de az egyre rosszabb járványhelyzet miatt hozott intézkedések megakadályozták a tervei megvalósítását. Az idényben több futamon már nem indult és azóta nem is versenyzett. Nem meglepő, hogy a magyar pilóta már izgatottan várja, hogy újra autóba ülhessen. Bár a járványhelyzet miatt még most is sok a bizonytalan tényező.
„Verseny lesz, az biztos, de hogy pontosan hányan leszünk, milyen sorozat mezőnye jön a Hungaroringre és hogy a sorozatok közül, amikben érintett vagyok, melyik bajnoksága indul el, azt nem tudjuk. Én remélem, hogy azért egy népesebb mezőnyben vághatunk neki a szezonnak. Információim szerint Paolo Brajnik, akit a 2019-es bajnoki címemért legyőztem, rajthoz áll a Hungaroringen."
- latolgatta a jövőt az őrbottyáni pilóta.
Ha újra összejön a párharc, akkor idén sem fog unatkozni a magyar versenyző. 2019-ben ők ketten az utolsó pillanatig harcoltak a bajnoki címért, amit végül Magyar János szerzett meg. Az eddigi utolsó teljes szezon sok érdekességet tartogatott. Elég csak a leggyorsabb köridőkre, a kiélezett időmérőkre, vagy az esős versenyekre gondolni, ahol nem csak egymással, de a természeti erőkkel is meg kellett küzdeniük. 2017-ben és 2019-ben összejött az, amire nem sokan fogadtak volna a szezon elején. Magyar János az F3-as Tatuus Honda volánja mögött megnyerte az FIA Közép-Európai Zóna Bajnokságot. Egy kaotikus és csonka 2020-as év után idén szeretne újra bizonyítani és meg akarja mutatni, hogy nem véletlenül szerzett a két FIA Zóna bajnoki cím mellett három magyar abszolút bajnoki és két ESET kupa kategóriagyőzelmet.