Úgy tűnik, profilváltásra készül a Coca-Cola, vagy legalábbis szeretné bővíteni kínálatát. Ezúttal azonban nem a klasszikus cukros üdítők kategóriájában. Az indiai Central Food Technological Research Institute (CFTRI) kikísérletezett egy új italtípust, amely bár szénsavas, de húsz százalékban tartalmaz gyümölcsöt – leginkább szőlőt, almát és gránátalmát.
A kutatóintézet máris elárulta a sajtónak, hogy
a Coca-Cola érdeklődött a termék iránt.
Ram Rajasekharam igazgató a következőt nyilatkozta: „A Coca-Cola itt járt nálunk: érdeklődésüket fejezték ki, és elvitték a mintatermékeket”.
Az eseményeknek köze lehet az indiai miniszterelnök, Narendra Modi tavalyi ötletéhez, miszerint a helyi termelők érdekeinek védelmében a nagyvállalatok több gyümölcsöt használhatnának fel az üdítőgyártás során. Mindezt Rajasekharam is megerősítette:
Felkaptuk a fejünket az ötlet hallatán. Találkozókat kezdeményeztünk a gyártókkal,
akik azt állították, hogy ötszázalékos gyümölcstartalom is elég ahhoz, hogy az ital finom legyen. Mi most megmutatjuk, hogy a húszszázalékos sokkal finomabb és egészségesebb is”.
Ha a Coca-Cola valóban belevág az új üdítő gyártásába, az komoly változást jelent majd a cég profiljában. Hiszen a kóláról ma már szinte kizárólag negatív véleményeket olvashatunk - pedig Sigmund Freud még depressziót és potenciazavart is kezelt vele. Tudjon meg többet napjaink egyik legkultikusabb italáról.