Bizonyos események meghatározzák az amerikai márkák termékfejlesztését és hirdetési költségvetését, de a legnagyobb hatással valószínűleg az amerikai foci bajnokság döntője, a Super Bowl van a cégekre.
A jobbnál-jobb hirdetések mellett ilyenkor limitált szériás termékekkel is előjönnek, mint például ez az alkoholszondával kombinált chips zacskó a Tostitostól.
A működése egyszerű: csak bele kell fújni a zacskóba, mire a csomagoláson zöld kör látható, ha a kedves fogyasztó nem ivott alkoholt.
Ha lecsúszott egy-két pohárral, a kör pirossá változik
és megjelenik a Don't drink and drive, azaz ne vezessen ittasan felirat. Sőt, még egy 50 dolláros Über kódot is kap, aki belefújt.
Nem tudni, valójában hány ilyen zacskót fognak eladni, kerül-e egyáltalán kereskedelmi forgalomba, de a megfelelő szerkesztőségeket megszórták vele, ki is próbálták önfeláldozó módon és működik.