A „jövő élménye" koncepció szerint alakul át a McDonald's Vörösvári úti étterme. Nemcsak a konyhai és a kiszolgálási folyamatokat, hanem a digitális technológiával támogatott szolgáltatásokat is modernizálják.
Az új éttermekben a vendégek az érintőképernyős kioszkokon keresztül adhatják le rendelésüket, és ha kérik, az elkészült ételeket a felszolgálók az asztalukhoz viszik.
Egyes termékek összetétele személyre szabható lesz. Emellett megjelenik egy új pozíció is; a jövőbeli munkatársnak az éttermi élmény támogatása lesz a feladata. A Vendégélmény Menedzser képviseli a személyességet, gondoskodik a vendégek kényelméről, köszönti őket, valamint megismerteti velük az új eszközöket és folyamatokat. Az újítás a konyhában dolgozó munkatársaknak is kedvez, hiszen egyszerre csak egy-egy folyamatot kell kézben tartaniuk.
Novemberben négy további étterem átalakítását tervezik.