A New York Palota tágas és vonzó Róma termében valódi sétakóstolón vehettek részt a látogatók: a borvidék hegyeit bejárva ismerkedhettek meg a különböző borászatokkal és azok boraival. A teremben elhelyezett kivetítők segítségével a szervezők odavarázsolták a borvidéket a helyszínre.
A Róma terem előterében 15 turisztikai szolgáltató várta a látogatókat: hotelek, családi panziók, a legismertebb, illetve új vendéglátóhelyek, helyi termékek és programhelyszínek mutatkoztak be, akik kínálatukkal jól kiegészítették a Badacsony és Balaton élményt.
A Vivaldi teremben a rendezvényt kísérő két mesterkurzus teltházzal zajlott:
Sánta Zoltán WSET CE, Dip WSET (AIWS), Weinakademiker, „Úri muri – a Kéknyelűről őszintén" című előadásában a badacsonyi kéknyelű sokszínűségét mutatta be. Wolf András, a Salon Étterem és a New York Kávéház executive séfje, a Bocuse d'Or Akadémia tagja, a Séfek Séfe zsűritagja, „Borok ételekhez vagy ételek borokhoz..." című előadása közben a résztvevők a badacsonyi borok mellé az
általa kreált falatokat is megkóstolhatták.
A látogatók kedvenceket is választhattak: egy nyereményjáték keretében adhatták le szavazatukat a számukra legkedvesebb badacsonyi borászatukra, badacsonyi borukra, valamint a kedvenc turisztikai kiállítójukra.
A Sabar Borház és kékfrankos rosé boruk kapta a legtöbb szavazatot.
A Turisztikai szolgáltatóknál holtversenyben a Hotel Bonvino Wine&Spa és a Lábdi Piac lett a közönség kedvence.
A szervezők már tervezik a folytatást és a jövő évet. Az idei tapasztalatok alapján jövőre, március második felében várhatóan még több kiállítóval kerül sor az eseményre.