Ha valaki elolvasta a megjelent cikkeket, és e miatt tért be a Burger King valamelyik éttermébe, az bizony nagyot csalódhatott. Főleg, ha adott esetben a gyerekének ígért csokoládés hamburgert: el tudjuk képzelni a szomorú, könnyektől ázó gyerekarcokat a pultnál.
A gyorsétteremlánc ezt írta a mai sajtóközleménybe:
Bár a Burger King nagyon szeret újítani, az ikonikus Whopper szendvics csokoládés változatának pár nappal ezelőtti bejelentése nem volt más, mint áprilisi tréfa. Nem kerül fel a menüre...
A csokis piskótából, tűzön grillezett csokival, kandírozott vérnarancs szeletekkel, fehér csokoládé karikákkal, tejcsokoládés forgácsokkal, málnaszósszal és lágy vaníliakrémmel készült szendvicsről a közösségi oldalon írt posztokból az derül ki, hogy voltak, akik valóban jó poénnak tartották, és pontosan azt gondolták, hogy tréfa, ám sokan felháborodtak, sőt volt olyan, aki egyenesen azt írta, hogy soha többet nem teszi be a lábát a Burger Kingbe.
A meghirdetett termék nem elérhető." Ehhez elég komoly törvényi kötelezettségek tartoznak. Elég esélyes, hogy egy szuper áprilisi tréfa volt, de ha én ma nem olvasom ezt a posztot és bemegyek, akkor teljesen jogosan kérhetem a panaszkönyvet, mivel megtévesztés történt, ugye?
– írta az egyik hozzászóló.
Talán érdemes lett volna ezt a marketingkampányt jobban átgondolni.