Az étteremben a robotok felveszik a rendelést, elkészítik az ételt, és persze ki is viszik azt a vendégeknek. Mindkét vállalat szóvívője szerint a teljesen automatizált konyha
csökkenti a munkaerőköltségeket, miközben javítja a hatékonyságot.
A jelenlegi tervek szerint a HaiDiLao ki akarja terjeszteni ezt a rendszert 5000 vendéglátó helyre világszerte.
A People's Daily Online szerint a vendégek vegyesen reagálnak az étteremre, ahol egyáltalán nem dolgoznak emberek. A foglalásokat egy automatizált rendszer ellenőrzi. Akik foglalás nélkül érkeznek ide, azok számára a rendszer megnézi, van-e szabad hely.
Ha igen, akkor a robotok az étkezőasztalokhoz vezetik őket, majd egy iPaden leadhatják a rendelésüket.
Ezek a megrendelések egy úgynevezett mestergéphez futnak be, amely konyhai személyzetet (vagyis robotokat) rendel az ételek elkészítéséhez. Végül a robotok az asztalhoz gurulva viszik ki a rendeléseket.
Úgy tűnik ez az újítás egy igazi lavinát indított el,
mert számos más étterem is bejelentette, hogy robotokat kíván alkalmazni. A szakértők szerint a robotika végül átveszi az uralmat a vendéglátás felett. Ennek az lesz az oka, hogy egyre több vállalat akar hosszú távon munkaerőköltséget csökkenteni, illetve hatékonyságot növelni.