A nagy nyári fesztiválokra – a Volt, a Balaton Sound, a Sziget, a B.my.Lake és a Strand Fesztivál –
a hidegen csapolt rozéból 2018-ban 14%-kal kellett többet a helyszínekre szállítani,
mint két évvel korábban. Az így kimért közel 15 ezer liter rozé a nagy kiszerelésben beszállított fehér alapbor értékesítését 11%-kal haladta meg.
A kimért, csapolt fehérek eközben közel 30%-kal erősödtek, a prémium fehérborok értékesítése pedig csaknem megtriplázódott három év alatt. Az öt Sziget-fesztiválon 2018-ban közel
40 ezer liter bort értékesítettek kimérésre alkalmas nagy kiszerelésben vagy palackban. Ennek a felét tették ki a rozék, míg a másik felét 48%-ban fehér- és mindössze 2%-ban vörösborok alkották.
A 2018-as fesztiválszezonhoz hasonlóan az idei rendezvények beszállítója a Borháló, a fentebb részletezett adatok is az ő gyűjtésükből származnak. A partnerük idén is a Mátrai borvidéket képviselő Dubicz Borászat lesz. A sauvignon blanc alapú Sziget White-ot valamint a kékfrankos és pinot noir házasításából készült Sziget Rosét hűtve, oxigéntől elzárva, acéltartályokban tárolják a pincészetben. A fogyást figyelve rugalmasan, frissen letöltve, 10 literes bag-in-box kiszerelésben szállítják a helyszínekre a fesztiválok ideje alatt.
A gyors kiszolgálást csapológépek biztosítják.
A Sziget White és a Sziget Rosé palackban is vásárolható lesz. Hozzájuk harmadikként csatlakozik a kékfrankosból és cabernet franc-ból házasított Sziget Red.