A Lidl szeretne idén is minden vásárlójának a kedvében járni, minket pedig meghívtak, hogy kóstoljuk végig az idei ünnepi kínálatot. Annyit már most elárulhatunk, hogy aki boltjaikban vásárol be, nagyon finomakat fog enni.
Mint minden évben, idén is kiemelt figyelmet fordítanak a húsvétra, hiszen a karácsony után ez az év második legforgalmasabb időszaka. A kínálatban klasszikus, húsvéthoz kapcsolódó termékek széles, kedvező árú választéka megtalálható, de a különlegességeket keresők is megtalálhatják számításaikat.
Az ilyenkor egyik legnépszerűbb termékből, a húsvéti sonkából összesen 16 különböző fajtából választhatunk, melyek között mind a pulykából, mind a sertésből készült termékek változatos elkészítési formában kerülnek a polcokra.
Az áruházlánc különösen büszke a hagyományos eljárással, hosszú pácolással és kizárólag sózással készült Pikok Pure Szívsonkára, mely egyenesen a füstről érkezik, és nyersen, főzve vagy sütve is fogyasztható. A sonkák mellett pedig a friss húsok úgy, mint a kacsa, a bárány, a különféle steak-ek és a hal széles választéka is elérhető, ami szintén kiváló alapanyaga lehet az ünnepi menünek. A másik szintén keresett árucikk ilyenkor a tojás, amelyből szintén többfélét találunk. A húsvéti kalácsból hatféle található meg a polcokon, amelyeket az előkóstoláskor mi is ínycsiklandónak találtunk.
Az állandó kínálatba tartozó, nagy népszerűségnek örvendő kalácsok mellett találhatunk több, kifejezetten húsvét alkalmából készült terméket is:
- sós fonott kalács
- dia-Wellness tönköly kalács
- sós-tormás kalács
- vajas fonott kalács
- fonott édes kalács
- gyümölcsös kalácsból
A pazar sonka- és a kalácsfelhozatal mellett tormából is négyfélét kínálnak a vásárlóknak: a reszelt torma klasszikus és erős ízei mellett a csupros tejszínes tormát és a birsalmás tormát is bátran ajánljuk.
Ahogy egyik húsvéti asztalról, a miénkről sem hiányozhatnak az alapvető ünnepi fogások, mint a húsvéti sonka és a kalács, és hogy mindezeket kiemelkedő és garantált minőségben szerezzük be, érdemes a Lidl boltjait felkeresni, nekünk ugyanis lehetőségünk volt előkóstolni ezeket az ínycsiklandó készítményeket és közösen mérlegelni, hogy vajon a drágább-e a finomabb. Sőt, nem is csak pusztán kóstolásra lettünk meginvitálva, hanem volt szerencsénk betekintést nyerni a vállalat működésébe is Kovács Tibor, a Lidl Magyarország food beszerzési ügyvezető igazgatójának a segítségével, akitől a nem mindennapi termékkínálat bemutatásán túl megtudhattuk azt is, hogy a vállalat minőségbiztosításának keretein belül a hazai és uniós jogszabályi követelményeknél is szigorúbb elvásárokat támasztanak maguk felé.
Kuti Tünde és Radics Márta, a Campden BRI Magyarország élelmiszeripari mérnökei világossá tették a sajtóeseményen, hogy egy-egy étel „kóstolása” valójában mennyire bonyolult feladat, az elkötelezett szakembereknek hála megtudtuk többet között azt is, hogy bennünket, vásárlókat alapvetően 6 fontos tényező befolyásol: az ár, a csomagolás, a kényelem, az ajánlatok, a promóciók és a márkanevek. Amennyiben ezen sarokpontok mentén alaposan válogatunk minden bizonnyal megtaláljuk majd kedvenc termékeinket, és hűséget fogadunk nekik, ugyanis mindannyian szeretjük és elvárjuk a minőséget, az állandóságot, főként, ha az árak is kedvezők. A jelen lévő szakértők bebizonyítottak, hogy az érzékszervi vizsgálatnak az ún. kóstolás csupán egy része, ez egy tudományág, amely kifejezetten az objektív eredményekre törekszik – ebből kaptunk némi ízelítőt, hogy miként tudja hazánk kiemelkedő vállalata garantálni az állandó minőséget nem csupán húsvétkor, hanem egész évben is.