A világháló egyik legkorábban indult és ma is legnagyobb látogatottságával rendelkező portálja június 10-én tette közzé megújult formájának tesztverzióját. A portált üzemeltető vállalat várakozásai szerint a régi arculathoz igen hasonló bétaváltozat csak kisebb módosításokon megy át az éles startig.
A külalak-váltás egyik hajtóereje az online reklámfelület-értékesítés hatékonyságának növelése, a Yahoo!-t korábban számos kritika érte, miszerint nem kellő mértékben használja ki magas látogatottsága adta bevételi lehetőségeit.
Az észrevehető, ám radikálisnak nem mondható új külalak kialakításában döntő szempont jutott a Yahoo!-nál hagyományosnak tekinthető egyszerűségre törekvésnek. A döntő módosítás az ezentúl kisebb betűmérettel "szedett" népszerű linkgyűjtemény háttérbe szorítása az egyéb tartalmak, illetve navigációs fejléc mellett. A portál design-jában - a kisebb kiegészítések mellett - utoljára 1995-ben történt változtatás.
Korábban:
Ingyenes e-mail kedvező áron