Az internetes kereső nyerte el a brit Interbrand tanácsadó cég által üzemeltetett online magazin "Év márkája" díját. A Brandchannel.com üzemeltetői arra kérték az oldal látogatóit, hogy rangsorolják azokat a márkákat, amelyek a legnagyobb hatással voltak életükre a tavalyi év során. A beérkezett szavazatok 15 százalékát a Google kereső kaparintotta meg, ezzel megszerezve az első helyet maga mögé utasítva az Apple-t, amely a szavazatok 14 százalékát tudta megszerezni, míg a harmadik helyen a Coca-Cola végzett, melyet a látogatók 12 százaléka választotta. A magazin egy évvel korábbi szavazásán a Google még csak a negyedik helyet volt képes megszerezni.
Robin Rusch, a Brandchannel.com egyik szerkesztője szerint a Google népszerűsége annak köszönhető, hogy hű maradt technológiai gyökereihez, valamint érdekes logót, és könnyen megjegyezhető nevet választott magának. Mivel a kereső oldalai számtalan nyelven elérhetők, az egész világról látogatókat tud magához csábítani. Az internetes forgalommérést végző Nielsen/Netratings szerint a Google-t hetente több mint 14 millióan keresik fel.