Február 28-án, a reggeli órákban Budapest több kerületében nem használhatták a szolgáltató előfizetői mobiltelefonjaikat. A Napi Online úgy értesült, hogy mindezt a kiszolgáló alközpontban keletkezett hibák okozták. Ezzel szemben a társaság telefonos ügyfélszolgálatának főmenüjében elhangzó információk szerint a hálózat átmeneti túlterheltsége miatt nem tudnak esetenként hívásokat kezdeményezni vagy fogadni az előfizetők. Az ügyfélszolgálat szerint már dolgoznak a hiba elhárításán.
Az [origo] által megkérdezett budapesti Vodafone-ügyfelek közül többen megerősítették, hogy a kora reggeli órákban nem tudták használni telefonjaikat, s számos webes fórum felhasználói is hasonló tapasztalatokról számolnak be. A felhasználók tapasztalatai szerint reggel 9 óra tájékára mindenütt helyreállt a mobilhálózat működése. A Vodafone közlese szerint egy kisebb technikai hiba okozta a problémákat, amelyet reggel negyed 9 körül sikerült elhárítani.