Lassan a számítógépes játékok világában is teljesen jellemzővé válik az a folyamat, mely a többi iparágban már természetesnek nevezhető. Arra a folyamatra gondolunk, mely során az iparág kisebb, illetve közepes reprezentánsai néhány óriás köré csoportosulnak. Ezek óriások egyike lehet a Codemasters, mely a tavalyi üzleti évet 137 millió dolláros profittal zárta. Persze nem akarják ezt a hatalmas összeget az utolsó centig elfagyizni, inkább arra gondoltak a vezetők, hogy még több fejlesztőt karolnak fel - pesszimistábban fogalmazva nyelnek el -, kiknek problémát okoz a megfelelő kiadó személyének meglelése. Az elsősorban az Egyesült Államokban terjeszkedő kiadó egyik célja a területi növekedés, és ezen belül is különös figyelmet szeretnének fordítani a latin-amerikai térségre. A cég emblémájával a közeljövőben olyan játékok dobozain találkozhatunk, mint a Perimeter, a Heroes of World War II, vagy a Wartime Command.