Ahogy egyre gyakrabban nyújtják ki csápjaikat az ázsiai "nehézsúlyú", sokmillió előfizetővel rendelkező online szerepjátékok az európai, és az amerikai piac felé, úgy válik egyre nehezebbé új programokkal megjelenni a területen. A kategóriával ismerkedő játékosok általában valamelyik klasszikus sikerprogramot, az Everquestet, az Ultima Onlinet, vagy a Camelotot választják, és egyre kisebb az esély a programok minőségének javulása láttán, hogy egy gamer átszokjon a egy frissen megjelenő játékra. Ezt ismerte fel a Climax és a Games Workshop vezetősége is, mikor úgy határoztak, hogy nem folytatják a Warhammer Online fejlesztését. A fájó döntést az egyik vezető fejlesztő jelentette be a játék honlapján, mely hivatalos oldal szintén a bezárás sorsára kerül. A kiadó és a fejlesztő mindenkinek megköszönte az eddigi munkát, és sajnálkozásukat fejezték ki a Warhammer rajongók irányába. Köszönjük, de nem vagyunk vele kisegítve.