A díjnyertes Neverwinter Nights a szép grafikájával és magával ragadó történetével a szerepjátékok egy új generációjának előfutára - és egyben zászlóshajója volt. Természetesen egy év játéka díjat nyert programot nem lehet a polcon hagyni, hogy porosodjon, és a Neverrel sem történt ez másként. Az eredeti játék csak az első volt a sorozatban, és az új kiegészítők, a Shadows of Undrentide és a Hordes of the Underdark még több történetet, még több izgalmat és még több játékórát kínáltak a vevőnek. Nem is beszélve még az Aurora Toolsetről, ami egy olyan példaértékű pálya- és kalandgenerátor, amit a konkurencia azóta is irigyel és ami számos rajongónak adott lehetőséget, hogy a saját álmait is valóra váltsa a játék adta kereteken belül. Így elmondható, hogy a három történetszál - az eredeti és a két kiegészítő - együttesen több mint 100 óra játékélményt biztosít, és a weben található, vagy általunk készített modulokkal ez megsokszorozható. Most pedig, hogy a kiadó bejelentette: úton van egy szebb, jobb Neverwinter 2, illendő összefoglalni az eddigieket, mely az ősszel megjelenő Neverwinter Nights Platinum Editionben valósul meg - mindössze negyven dollárért.