Semmi kétség, az online szerepjátékok piacának fokozatos bővülésével egyre nehezebb a dolga a fejlesztőknek, ha valamilyen maradandó alkotással szeretnének kirukkolni ebben a kategóriában. Ehhez feltétlen szükséges meghallgatni a potenciális játékosokat, hogy ők vajon miért hagynák ott jelenlegi kedvencüket, hogy helyette a szóban forgó szerepjátékot válasszák. Az ilyen közvéleménykutatásnak - feltéve, ha a fejlesztők tényleg figyelnek a játékosokra - akadnak negatív oldalai is, mint amilyen a sok ötlet beépítése következtében fellépő csúszások. Ennek esett áldozatul a Wish is, mely második bétatesztje a terveknek megfelelően ősz elején kezdődött volna. De csak volna, mivel az említett játékos-ötletek beépítése miatt a béta csak december elsején rajtolhat, és a tesztfázis az év utolsó napjáig tart. Ennél is kellemetlenebb hír, hogy maga a játék sem jelenik meg a tervezett időpontban, hanem legkorábban a következő esztendő második negyedében találkozhatunk vele.