A kampányt, illetve a május 20-án a fővárosban megrendezendő szélessávú internet napot a két szervezet mellett támogatja az Euroweb, a GTS Datanet, az Interware, a T-Online (Axelero), az UPC Magyarország, a Wiera, a Barátságos Internet Fórum, az Index, a Sanoma, az Albacomp, a HP Magyarország, a Pannon GSM és a T-Mobile.
Kovács Kálmán elmondta: abban bíznak, hogy a kezdeményezés a második nemzeti fejlesztési terv modernizációs gerincévé válik. Hozzátette: a szakma, a hatóság, a tárca és a piaci szereplők közösen lépnek fel annak érdekében, hogy a digitális kultúra gyorsabban terjedjen el az országban. Pataki Dániel, az NHH elnöke kifejtette: a szélessáv napja a motivációt fogja erősítni az emberekben, arról szól, hogy érdemes előfizetni az internetre, s érdemes széles sávra váltani.
Az eseményen elhangzott: 2002 nyara és 2005 eleje között több mint 40 százalékkal csökkent a szélessávú internet-elérés ára, ám a kutatások szerint a mostaninál nagyobb tömegben akkor fizetnek elő szélessávra az emberek, ha a szolgáltatás ára havi 5 ezer forintra csökken. Pataki Dániel ezzel összefüggésben elmondta: az elmúlt egy-másfél évben a szélessávú internet ára a felére csökkent, miközben az elérési sebesség megduplázódott, a 384 kilobites elérési sebesség 512 kilobitre, illetve 1 megabitre nőtt. Az eseményen a magyarországi internetezés fejlődése kapcsán a miniszter elmondta: míg 2003 januárjában a napi egyedi látogatók száma 450 ezer volt, addig az idén februárban már több mint 1,1 millióan látogattak az internetre a Medián mérése alapján.