A DVD-s megjelenéssel egy időben lehet majd letölteni mind a hat nagy hollywoodi filmstúdió - a Disney, a Warner, a Paramount, a Universal, a 20th Century Fox és a Sony - filmjeit a Wal-Mart hamarosan elinduló új internetes áruházából - adta hírül a New York Times. A világ legnagyobb hipermarket-lánca elsőként, és mindeddig egyedüliként valósította ezt meg, amivel jelentős előnyre tehet szert a piacon.
A cég a filmek mellett tévéműsorokat is kínál majd a többek közt a Music Televisiont és a Nickelodeont birtokló Viacomtól, így összesen 3000 cím lesz a választékában. A filmeket a DVD-kkel megegyező áron kínálják majd, az újonnan megjelenő filmekért így 13-20, a régiekért 7 és fél dollárt kell majd fizetniük a vevőknek. A tévéműsorokat az Apple iTunes áruházánál valamivel olcsóbban, 1 dollár 96 centért adják majd. A választék kibővítése mellett a cég át is tervezteti online filmboltját: az új portál tervezésében a Hewlett Packard működik közre.
Az elemzők érdeklődve figyelik az áruházlánc próbálkozását: bár az agresszíven terjeszkedő Wal-Mart a hagyományos termékek terén piacvezető, a virtuális áruk forgalmazásában nincs tapasztalata. A cégnek, amely pár évvel ezelőtt egy DVD-kölcsönző szolgáltatás működtetésébe már belebukott, olyan nagyágyúkkal kell most felvennie a versenyt, mint az Amazon.com, vagy az Apple iTunes, amely magasan vezeti a piacot.