Az NPD piackutató adatai szerint januárban 436 ezer darabot adtak el az USA-ban a Nintendo Wii játékgépből, amivel a novemberben bemutatott, mozgásérzékelős modell messze megelőzte veszélytársait. A második legnépszerűbb termék a Playstation 2 volt 299 ezer darabbal, Xbox 360-ból 294 ezer fogyott el, a legújabb - és legdrágább - modellből, a Playstation 3-ból pedig 244 ezer darabot adtak el.
A karácsonyi bevásárlási szezont még az Xbox 360 uralta: akkor 1,1 millió darabot adtak el a Microsoft játékgépéből, ám a Nintendo a készletek folyamatos szűkössége ellenére is ott volt a második helyen 604 ezer darabos eladási számmal. A PS3 akkor is lemaradt, a Sony új modelljéből 490 ezer darab kelt el. Az elemzők szerint a Playstation 3-ra az emberek azért nem hajlandók áldozni, mert még nem egyértelmű, hogy miért van a magas ár: erre a beépített Blu-ray meghajtó az egyik magyarázat. Míg a PS3 600 dollárba (115 ezer forint) kerül az USA-ban, addig Nintendo Wii-t már 250 dollárért (48 ezer forint) kapni lehet.
A Sony a tengerentúlon és Ázsiában a játékgépekhez adott ajándék filmek mellett ingyenesen letölthető játékokkal és filmelőzetesekkel is igyekszik népszerűbbé tenni a modellt. A videojáték- és konzolpiac 1,3 milliárd dolláros bevételt termelt 2007 januárjában, és az elemzők szerint az év folyamán 15 százalékkal nő majd, megfelelve a korábbi várakozásoknak.