A nyereményjátékot megelőzően fél évig fejlesztették a Bullett Brazil marketingcég emberei azt a megoldást, amelynek segítségével a jégbe hűtött iPodok nem mennek tönkre a fagyasztószekrények -20 Celsius fok körüli hidegétől és a nedvességtől. A jégkrémpótló megoldás az ehetőségen túl semmiben nem különbözik a valódi jégkrémektől, így például kitapintani sem lehet, hogy melyek a nyerő darabok. A cég igazgatója szerint kibontás nélkül senki sem fogja megmondani, mely csomagolás rejt zenelejátszót, nyilatkozta Mentor Muniz Neto, a cég kreatív igazgatója.
Az iPodos fagyi reklámja
A cégnek külön meg kellett győznie a róla kialakult képre rendkívül kényes Apple-t, hogy a Bullett Brazil megoldása működőképes. Hiszen egyik cégnek sem válna javára, ha a nyertesek egy szétfagyott, működésképtelen lejátszót találnának a csomagolásban. Egy problémát így sem tudtak tökéletesen megoldani, a készülék töltőjét és a fülhallgatóját egy ingyenes szám felhívása után küldi el a Kibon a szerencséseknek, természetesen egy jégkrém társaságában.