Michael Birch, az oldal alapítója tervekkel is rendelkezik az oldal további sorsáról. A Bebo ugyanis nem tudott harcba szállni a Facebookkal, a brit fiatalok között rendkívül népszerű oldal lassan lemaradt az egész világot meghódító amerikai oldal mögött. "Megváltoztak a dolgok az oldal eladása óta, és rengeteg tervvel rendelkezem, hogyan lehetne a Bebo-t ismét fontossá tenni" - nyilatkozta Birch a BBC-nek. A tervek szerint az oldal könnyedebb, szórakoztatóbb lesz a konkurenciánál, az elmúlt hetekben például videochattel és játékokat tartalmazó aloldallal bővült a lap.
A Bebo jelenlegi ügyvezetője, Adam Levin szerint az AOL elhanyagolta a közösségi oldalt. "Az üzleti oldalt, a termékfejlesztést, és a felhasználókat is elhanyagolta a korábbi tulajdonos. Ha gyerek lenne, a komoly bajban lenne a Bebo." - mondta Levin. Az új korszak viszont azzal kezdődik, hogy a Bebo-nak ismét lesz vezetője. Az alapító nem csak tulajdonosként működik közre a szolgáltatások megújításában, de tanácsadóként is megpróbálja megvédeni az oldalt a feledéstől.
Az oldalt 2005-ben, a Facebookkal körülbelül egy időben indította Brich és felesége San Francisco-ban. Az oldal egy darabig bírta az iramot, a harmadik legnépszerűbb közösségi oldal volt a Facebook és a Myspace után. Az oldalnak jelenleg is 117 millió felhasználója van, ám ez ma már eltörpül a Facebook 500 milliós felhasználói bázisa mellett.