Az amerikai hírcsatorna belső forrásokból úgy értesült, hogy a Facebook az F8 című fejlesztői konferenciáján, szeptember 22-én fogja felfedni a leplet új zeneszolgáltatásáról.
Arról egyelőre a CNBC sem tudott információt szerezni, hogy a szolgáltatás milyen üzleti modellen alapul majd vagy miként lehet majd használni. A szaksajtóban már régóta keringenek pletykák arról, hogy a Facebook be fog lépni a digitális zenék piacára, mivel több mint 750 millió ügyfele remek potenciális vásárlói kört jelenthet az előadók és kiadók számára.
Iparági szakértők valószínűnek tartják azt is, hogy nem maga a Facebook akar online zeneértékesítővé válni, hanem egy olyan piacteret alakít ki, ahol olyan külsős cégek, mint a Last.fm, a Spotify vagy a Pandora nevű internetes zeneszolgáltatások üzemeltetői
saját tartalmaikat kínálhatják a facebookozóknak. Ha valóban ilyen szolgáltatásban gondolkodik a közösségi szájt, azzal nem csak nem fenyegeti az online piac jelenlegi szereplőit, hanem még eladásaik növelését is elősegítheti.