A Facebook tőzsdére lépése kapcsán közzétett 2010 novemberében végzett felmérés szerint a Facebook legrégebbi felhasználói is lelkesen használják még az oldalt. Az amerikai internetezők körében végzett telefonos felmérésen, valamint naplófájlokon és látogatási adatokon alapuló vizsgálat bebizonyítja, hogy nem létezik a befektetők által félt, a felhasználói aktivitás csökkenésével járó "Facebook unalom." Minél régebben használják a közösségi oldalt, az emberek annál gyakrabban kattintanak a lájk gombra, és annál lelkesebben frissítik saját státuszüzenetüket. Az aktivitás minden területen jelentkezik, a feltöltött fotók száma is növekedésnek indul idővel.
A felmérés szerint minél több ismerőse van a felhasználónak a közösségi oldalon, annál többféle tevékenységet végez a Facebookon. A barátok számának emelkedése tehát a lájkolást, az e-mailhez hasonló privát üzenetek küldözgetését, a fotók feltöltését és megcímkézését, a privát csoportok létrehozását és használatát is erősíti.
Az átlagos facebookozó barátain keresztül egy nagyobb vidéki város lakosságának megfelelő tömeget, 156 ezer embert érhet el. A statisztikát torzítják a baráthalmozó felhasználók, de még a 31 ezer fős medián érték is azt jelzi, hogy mindenkinek van egy kisvárosnyi távoli ismerőse. Lee Rainie, a Pew kutatóközpont internetes programjának vezetője szerint a barátságokról szóló régi igazságok igazolására alkalmas a Facebook vizsgálta. "A közösség aktív felhasználóinak több az esélye, hogy segítséget kapjanak, ha rászorulnak" - mondta Rainie.