Trollok harcolnak az üdítőgyártóval

Vágólapra másolva!
Internetes trollok szállták meg a Mountain Dew üdítő játékát. A cég kénytelen volt megszüntetni az új üdítő nevét kereső oldalt, de nem ábrándult ki teljesen a közösségi névadásból.
Vágólapra másolva!

A netezőktől kért segítséget új almás üdítőjének elnevezésében a Mountain Dew. Nem biztos, hogy a cég jól jár az ötlettel, mert a közös ötletelésre az internetes trollok is rátaláltak, és rosszabnál rosszabb neveket javasolnak - adta hírül a Mashable. Jelenleg a cukorbetegség orvosi nevére hajazó Diabeetus a nyerő, de előkelő helyen szerepl az atomháború után játszódó Fallout játékokból vett Nuka-Cola is. A durvább javaslatok között illetlen szavak és a többi szavazót felkavaró mondatok is találhatók. Valószínűtlen például, hogy a "Hitler did nothing wrong" (Hitler semmi rosszat nem csinált) mondat valaha üdítő neve lehetne.

A Dub The Dew nevű oldal jelenleg már nem érhető el, sőt a Google gyorsítótára sem őrizte meg a javaslatokat. A cég hivatalos Facebookján azonban semmilyen hír nincs arról, hogy a Dub The Dew versenynek eredménye született volna, vagy véget ért volna a névkeresés. Az pedig biztos, hogy az üdítőgyártó nem ábrándult ki a közösségi névadásból: a YourMaltDew.com oldalon egy alkoholos italnak keresnek új nevet éppen.

A közösségi szavazásos játékok megszállása nem újkeletű jelenség. Pár hónappal korábban a Something Awful fórum közössége befolyásolta a Walmart üzeltlánc egy szavazását. A Walmart játékában azt kereste, melyik áruházban adjon koncertet a Pitbull nevű rapper. A fórumozók addig szavaztak, amíg a nyertes az Egyesült Államok legészakibb üzlete, az alaszkai Kodiak Islandbeli bolt nem lett a nyertes.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!