A Hilton tavaly év végén indította el applikációját, amellyel a világ bármely pontjáról rá lehet keresni a lánc szállodáira, és lefoglalni a nekünk tetsző szobát, a megfelelő időpontban. Könnyedén lehet rajta módosítani is, törölni a foglalást, ha valami közbejött. Az eltöltött éjszakák után pedig bónuszpontokat gyűjtögethet a felhasználó, s mint az alkalmazás oldalán írják, egyedi kedvezményekben részesülnek. Érkezéskor a vendég be is tud jelentkezni a szállodába.
A nemzetközi hoteltársaság most bejelentette, tovább bővíti az alkalmazás előnyeit. Jövő évtől kezdődően okostelefonnal nyithatja a vendég a szállodaszobát, ahogy az épület alaprajzát is lehívhatja, hogy a bejárattól egyenesen odataláljon. Az alkalmazásnak köszönhetően a be- és kijelentkezést is megspórolhatja, ezt akár a szobában lepakolva is megejtheti. Szobaszervízt is igénybe lehet majd venni rajta keresztül, a számlát pedig a kijelentkezés során kell kiegyenlíteni, anélkül, hogy recepción sorban állna.
Mint a Hilton közleményében írta, az új rendszert jövő év elejétől kezdik bevezetni, a több mint 4 ezer szállodában azonban csak 2016 végére lesz biztosan elérhető. “A vendégek nagyobb választékra és kontrollra vágytak, ezt most megkapják tőlünk” - közölte a szállodalánc vezérigazgatója, Cristopher J. Nassetta.
A több mint 40 millió tag, vendégek, közösségi bejegyzések és kritikák alapján készült felmérésből arra jutottak, az üzleti ügyfelek 84 százaléka szeretné maga kiválasztani a szobáját. “Akkor ne csak a szoba típusát, hanem az épületen belüli elhelyezkedését is ők döntsék el.”
A Hilton közvéleménykutatását 1009 amerikai felnőtt bevonásával, öt kérdéses online kérdőív segítségével készítették július 7-11. között.
Egyre több használati tárgy vándorol át mobilalkalmazásba: pénztárca, jegyzettömb, diktafon, rádió. Mint korábban írtunk róla, a KeyMe alkalmazás a kulcsainkat szkenneli be, és menti el, hogy azt bármikor a későbbiekben ki tudjuk nyomtatni, kulcsmásolónál új darabot rendelni belőle.