Reklámfilmeket vezet be a Spotify zeneszolgáltató. Az év végén kezdik tesztelni mobileszközön néhány márka, mint a Coca-Cola, a McDonalds, a Ford és az Universal szpotjait, melyek megtekintésével 30 percnyi ingyenes, reklámmentes zenehallgatáshoz jutunk.
A reklámfilmek csak teljes képernyős üzemmódban jelennek majd meg félóránként, ha az alkalmazás épp képernyőn van, egyéb esetben reklámzenéket fog bejátszani. A felhasználó is dönthet úgy, hogy a reklámfilm helyett inkább hallgatja továbbra is a reklámokat.
A szolgáltató tervei szerint jövő év elejétől kibővíti a hirdetők körét. Az még kérdéses, hogy maguk a reklámok mikortól jelennek meg az app felületén.
A Spotify alapszolgáltatása, avagy a több millió dal elérése mobilon, tableten és asztali számítógépen jelenleg ingyenes - reklámok hallgatása mellett. A jobb hangminőségért, reklámmentességért, illetve az okostelevízión való használatért viszont már fizetni kell. A prémium csomag jelenleg havi 1567 forintba kerül.
A Spotify jelenleg mintegy 40 millió fős felhasználói táborának negyede előfizető. A számukra nyújtott egyre szélesebb körű kedvezmények miatt többen prémium csomagra válthatnak át, vagy szolgáltatót váltanak.