Eljuttatjuk a digitális képességeket a kistérségbe"
- mondta Bánhegyi Zsófia, a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója a jubileumi hétvégén. A cég munkatársai önkéntesen, szabad idejükben vesznek részt a programokon.
A Digitális Híd Kistelepüléseken rendezvények célja, hogy megtanítsa kicsiknek és nagyoknak egyaránt, hogy működik az internet, mire figyeljenek a felhasználók: legyen szó a személyes adatok védelméről, vagy az online fizetések biztonságáról.
A projekt még 2004-ben indult azzal a céllal, hogy
a háromezer főnél kisebb lakosságú települések lakóihoz közelebb vigye az internetet.
2009-ben új elemmel bővült a sorozat: a Digitális Híd Festen helyi tehetségek is bemutatkozhattak, lehetőségük nyílt az interneten való megjelenésre is.
Az Origót kiadó Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató Zrt. kizárólagos tulajdonosa a Magyar Telekom Nyrt.