Év végére bárki számára elérhetővé válna a Facebook at Work nevű új alkalmazás, mely a közösségi portál munkahelyeket célzó kezdeményezésre. A rendszer tesztelése január óta zajlik száz résztvevővel, ezek számát most további
több száz céggel emelik, hogy felgyorsítsák a hibakeresést.
A szolgáltatás külsőre nagyon hasonlít a már ismert Facebookra, mivel azonban zárt kommunikációt tesz lehetővé, teljesen biztonságos, és elsősorban munkatársak és cégágazatok kapcsolattartására való. A portál már több nagyhallal leszerződött, partnerük lesz többek között a Heineken sörgyár.
Nem kell azonban milliókat fizetni azért, hogy valahol bevezessék a Facebook at Worköt: a felület úgynevezett "freemium" üzletmodell szerint működik majd, azaz regisztrálni és használni ingyenes, egyes összetettebb funkciók azonban csak költségtérítés ellenében lesznek elérhetők.
A Facebook at Work ugyanolyan üzenőfallal rendelkezik, mint a mezei Facebook, az esetenként titkos vagy érzékeny megosztások azonban csak a regisztrált felek számára olvashatók,
a portál nem gyűjt adatokat a posztokról.
Sőt, reklámok sincsenek a felületen, mert egyrészt azok kódja nem minden esetben ellenőrizhető (azaz tartalmazhat kémkedő elemeket), másrészt egy szakmai felületen nincs helye az oda nem illő tartalmaknak.
Nem a Facebook az első cég, amely vállalati használatra szánt közösségi oldalt készít, a Microsoft 2012-ben felvásárolta és az Office csomagjába építette be a Yammer nevű cég technológiáját, míg az IBM Connections néven fejlesztett hasonló megoldást, és a Slack nevű szolgáltatást üzemeltető cég is egyre sikeresebb.
Mivel azonban a Facebookot a legtöbb internetező amúgy is használja, a céges felület használata pedig csaknem ugyanolyan, mint a már megszokott közösségi oldalé,
a Facebook at Work sikeres lehet.