Az okosórák eladási számai túlszárnyalták a svájci órákét 2015 utolsó negyedévében. A piac gyors fellendülése főleg az Apple-nek köszönhető, az Apple Watch kevesebb mint egy év alatt vált a legnépszerűbb okosórává.
Miközben az okosórák egyre népszerűbbek, a svájciak iránt csökken az érdeklődés,
és több százalékot esett piaci részesedésük az elmúlt években. Az elemzők szerint a két jelenség összefügg, és a svájci óragyártóknak korábban kellett volna reagálnia a feltörekvőben lévő trendekre.
A Tag Heuer óragyártó ugyan próbálkozott, de sikertelenül: novemberben jelent meg első Android Weart futtató órájuk, ám csak a piac egy százalékát sikerült maguknak kihasítaniuk, szemben az Apple 63 százalékával és a Samsung 16 százalékával. Többek szerint azért népszerűtlen a svájci gyártó okosórája, mert olyan alapvető funkciók hiányoznak belőle, mint a GPS, és a mozgáskövetés.