Javítást ad ki arra az “Error 53” kódnevű iPhone szoftverhibára az Apple, ami számtalan okostelefont tett használhatatlanná. Amennyiben az érintett telefont számítógépre csatlakoztatjuk és kapcsolódunk az iTunes-ra, a frissítés javítja a korábbi problémát, és az iPhone újra működni fog.
A szoftveres hiba akkor jelentkezett az érintetteknél, amikor számítógépről, kábel segítségével szerettek volna frissíteni, vagy visszaállítani a gyári beállításokat. A frissítési kísérlet után a telefon arra kéri a felhasználót, hogy kapcsolódjon az iTunes-hoz. A telefon innentől kezdve semmilyen kábeles csatlakozást nem észlel, így
a frissítés sem tud befejeződni, az eszköz pedig használhatatlanná válik.
Az Apple szerint a hiba főként azoknál jelentkezik, akiknek valamilyen utángyártott alkatrész (főgomb, vagy kijelző) került az iPhone-jába javíttatás után.