A kiterjesztett valóság (AR) ugyan nem azt a szimulált élményt adja mint a VR, attól semmivel sem kevésbé érdekes. A valóságra helyezett digitális rétegeket szintén egy headseten, szemüvegen, vagy a jövőben akár egy lencsén keresztül látjuk, ami így talán még hátborzongatóbbá teszi a látványt.
Keicsi rövidfilmje elsősorban azt mutatja be, miként fognak a szemünk előtt lebegni a különféle reklámakciók, amint végig megyünk az utcán, és hogyan válik az életünk egy nagy pontgyűjtéssé – mindeközben persze hívnak minket telefonon, vagy éppen megfertőzik a készülékünket, hogy ismét az unalmas, ingerszegény valóság táruljon a szemünk elé.
Az AR-szemüvegek a virtuális sisakokkal ellentétben nem egy szimulált környezetet hoznak létre, hanem a valódi világra helyeznek digitális elemeket. Mondhatni egy plusz vizuális réteget kapunk, amin 3D-s objektumok, feliratok, vagy komplett alkalmazások férnek el.
A felhasználási területek tárháza szinte végtelen:
orvosok, mérnökök, művészek egyaránt profitálhatnak a technológia nyújtotta lehetőségekből.