Különleges kampányt indított a foci-Eb idejére az Orange cég: a párizsi Eiffel-torony annak a nemzetnek a színeibe borul minden egyes este, amelyiket a legtöbben támogatták aznap a közösségi médiában. A fényshow a nap utolsó meccse után kezdődik.
A kampányban bárki részt vehet a világon: egyszerűen a Twitteren, Facebookon vagy az Instagramon kell közzétenni szurkolói bejegyzéseket,
a kedvenc nemzetünkhöz tartozó hashtaggel, magyarok esetén a #HUN-nal.
Fontos, hogy a posztot nyilvánosan kell közzétenni, hogy bárki láthassa azokat.
Hajrá magyarok!
Ha külön szöveget is szeretnénk, ha kivetítenének az Eiffel-toronyra, például "Hajrá magyarok", az Orange Facebook-oldalán lévő játékban angolul és franciául tudjuk ezt megadni. Ki kell választani az aznap játszó csapatok közül a magyar zászlót, majd begépelni, hogy milyen szöveget szeretnénk kiírni, és a Submit gombra kattintani. A felület generál egy videót, ezt meg lehet osztani, de nem kötelező.
Az Orange valós időben méri a közösségi média visszhangot, a weboldalukon mi is megnézhetjük, hogy aznap ki a legesélyesebb az esti fényshowra.
Szerda délelőtt az oroszoktól és a franciáktól hangos a közösségi média. Kedden, az osztrák-magyar mérkőzés napján végül a portugálok kapták meg a lehetőséget, Magyarország második helyezett lett.
Az össznépi versenyben azonban eddig alulmaradtunk, a huszadik hely körül a magyar csapat iránti lelkesedés.