Az eredmény pedig rendkívül érdekes, mégha nem is annyira meglepő: a Netflix előtt több időt töltenek el az amerikaiak, mint a Hulu, a YouTube és az Amazon Prime Video előtt együtt összesítve. Ez számszerűsítve azt jelenti, hogy a vizsgált, Wi-Fi-vel felszerelt amerikai háztartásokban átlagosan napi 1 óra 40 percnyi tartalmat fogyaszt a nép a Netflixről.
A kutatásból ezen kívül kiderül (szintén nem meglepő módon), hogy az emberek leginkább a hétvégéken hajlamosak ott felejteni magukat a televízió előtt, és ledarálni egy-egy sorozatot. Még érdekesebb, hogy egyébként az ilyen jellegű tartalomfogyasztás is főműsoridőben, tehát este 8-tól 11-ig végzik az emberek.
Nem az történik tehát, hogy megnézik élőben a televíziós műsort, és ezt követően (vagy ez előtt) néznek valami mást a Netflixen, hanem a kettő (pontosabban az utóbbi) direktben a másik idejéből vesz el. Ez pedig nem valami jó hír hagyományos, lineáris televíziózással foglalkozó vállalatok számára.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!