Népszerűbb a Netflix, mint minden más együtt

Netflix, Ezekben a márkákban bíznak leginkább a fiatalok
9. Netflix
Vágólapra másolva!
A Comcast az utóbbi hónapokban 12 500 háztartás és több mint 150 ezer médafogyasztásra alkalmas eszköz bevonásával egy nagy felmérést készített az Egyesült Államokban arról, hogy mégis melyik szolgáltatást használják az emberek az otthoni televíziózásra.
Vágólapra másolva!

Az eredmény pedig rendkívül érdekes, mégha nem is annyira meglepő: a Netflix előtt több időt töltenek el az amerikaiak, mint a Hulu, a YouTube és az Amazon Prime Video előtt együtt összesítve. Ez számszerűsítve azt jelenti, hogy a vizsgált, Wi-Fi-vel felszerelt amerikai háztartásokban átlagosan napi 1 óra 40 percnyi tartalmat fogyaszt a nép a Netflixről.

Forrás: Comscore

A kutatásból ezen kívül kiderül (szintén nem meglepő módon), hogy az emberek leginkább a hétvégéken hajlamosak ott felejteni magukat a televízió előtt, és ledarálni egy-egy sorozatot. Még érdekesebb, hogy egyébként az ilyen jellegű tartalomfogyasztás is főműsoridőben, tehát este 8-tól 11-ig végzik az emberek.

Nem az történik tehát, hogy megnézik élőben a televíziós műsort, és ezt követően (vagy ez előtt) néznek valami mást a Netflixen, hanem a kettő (pontosabban az utóbbi) direktben a másik idejéből vesz el. Ez pedig nem valami jó hír hagyományos, lineáris televíziózással foglalkozó vállalatok számára.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!