Az észszerű választást szinte mindig a kedvező árú szállodák jelentik, azonban az üzleti ügyfelek és a tehetősebb vendégek részben a színvonalasabb környezet, részben pedig az extra szolgáltatások miatt mégis a drágább hoteleket preferálják. Éppen ezért is a drága szállodákban kiemelt figyelmet fordítanak a legapróbb részletekre: jól tudják az üzemeltetők, hogy a sok apró szolgáltatás együttese milyen sokat számít a vendégek számára.
Ettől függetlenül a Marriott szállodaláncnak most sikerült előállnia egy különösen furcsa fejlesztéssel. Mint kiderült, az üzleti ügyfelek felének zuhanyzás közben támadnak a legjobb ötletei, ezért a következő két hónap során a kaliforniai Irvine városában lévő hoteljeiben rögzíthetőek lesznek a zuhanyfülke párás üvegére firkált rajzok és szövegek.
Ha elkészült a nagy alkotás, akkor a vendégeknek csak meg kell érinteniük egy ponton az üveget, majd nyugodtan befejezhetik a zuhanyzást. A fürdőszobában lévő tableten közben megjelenik az alkotásuk, igény esetén elküldhetik maguknak e-mailben a rajzot.
A következő két hónapban kiderül, hogy van-e értelme széles körben elérhetővé tenni a fürdőszobai funkciót, az illetékesek a fogadtatásának fényében döntenek majd a sorsáról.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!