Fiatalok tömegeit vonzza a March Madness néven emlegetett egyetemi kosárlabda-bajnokság az Egyesült Államokban. Az esemény szponzorai persze nem riadnak vissza a kreatív trükköktől a minél hatékonyabb megszólításuk érdekében, tavaly a Pizza Hut például a gombnyomásra pizzát rendelő sportcipőjével menőzött a fiatalság előtt.
Sajnos a reklámnak akadt egy apró szépséghibája: nem lehetett megvenni a cipőt. Ennek apropóján a Pizza Hut illetékesei idén az újramelegítés mellett döntöttek: a Pie Tops most bemutatott második változata már elérhető lesz, bár csak nevetségesen limitált, 50 darabos példányszámban.
A Pie Tops II természetesen Bluetooth segítségével párosítható a viselőjének az okostelefonjához, a cipőn lévő gomb lenyomásával rendelhető meg az appjában előre kiválasztott pizza. Az idei második generációs cipő annyiban különbözik a tavalyitól, hogy a pizzafutár megérkezésekor már képes magától leállítani a médiaeljátszást, adott esetben akár a tévén is.
Az első néhány pár Pie Tops II március 19-én válik majd elérhetővé a hbx.com portálon, de egyelőre nem világos, hogy milyen árazást sikerült kitalálni hozzá.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!